perjantai 30. syyskuuta 2016

Tunnelmaa

 Ihanaa, kun syksy tulee. Siis mä aidosti pidän syksystä sateineen ja tuulineen. Ja mikä on kaikista mageinta syksyssä ni se on tää tunnelma. Saa kaivaa jo lampaantaljoja ja kynttilöitä kaapeista. Vilttejä, tyynyjä, lämpöä ja pehmeyttä. Samalla kun sade piiskaa ikkunoita, sä voit pistää kynttilöitä palamaan ja kaataa kuumaa kaakaota kuppiin. Siihen fiilikseen kuuluu tietysti myös ihanat pörröiset sukat ja sohvan nurkkaan käpertyminen. 



Tällä viikolla oon saanut taas inspiraation ompeluksiin. Meillä on lasten huoneet remontissa ja sinne tulee pikkuhiljaa kaikkea kivaa pientä. Nyt valmistin mun esikoisen vanhasta keinoturkiksesta puputyynyn, jonka tyylisiä oon paljon ihaillut esimerkiksi H&M Home mallistossa. Ja nyt kun mulla pyöri nurkissa toi takki, joka oli jo reilu 10 vuotta vanha ja malli sen mukainen, niin käyttöön se ei enää meidän toiselle tytölle päässyt mutta roskiinkaan en raaskinut heittää, niin täähän on kierrätystä parhaimmillaan!


Ja koska kierrätys oli tän viikon teemana näköjään niin seuraavaksi koneessa surruttelin pellavaisista pefleteistä toisenlaista puputyynyä. Pupun naama nyt meni vähän vinoon mutta kun on muutenkin kotikutoinen ni haittaakse? Meidän Neiti Böö on ainakin aivan rakastunut tähän ja taisi mun mieskin olla mielissään, tapelkoot he siis keskenään kumpi on unileluvuorossa minäkin päivänä.


Se olis pakko alkaa ummistaa silmiä, kun meidän Herra Huu on valvottanut äitiä maanantaista lähtien. On tällä hetkellä isin kanssa sairaalan päivystyksessä tarkistuttamassa, ettei esimerkiksi korvissa ole syytä valvomiselle. Noh, se jää nähtäväksi, koska nyt mä meinaan ja aion nukahtaa pystyyn.

Näihin kuviin ja tunnelmiin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kakista ulos vaan :)